Στην εποχή του διαδικτύου, όλες οι οδοντιατρικές πρακτικές χρειάζονται ένα άψογο διαδικτυακό αποτύπωμα, συμπεριλαμβανομένης μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας για θετικές κριτικές σε πολλές πλατφόρμες ( Google, Facebook κα). Και τώρα, με δεδομένο ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται περισσότερο για την ασφάλειά τους από ποτέ και με βάση το γεγονός ότι οι ασθενείς αναζητούν οδοντίατρους που έχουν εκσυγχρονιστεί, απαιτούνται από την πλευρά των επαγγελματιών κάποιες ενέργειες. «Για παράδειγμα, τον περασμένο Μάιο αγόρασα δύο μονάδες αναρρόφησης ως μέρος μιας επένδυσης 10.000 δολαρίων στο γραφείο μου στο Palm Beach στη Νότια Φλόριντα, επιτρέποντάς μου να προστατεύσω καλύτερα το προσωπικό και τους ασθενείς μου από κινδύνους μόλυνσης από τον Κορονοϊό. Αυτό με ξεχώρισε από άλλους οδοντιάτρους στην περιοχή και απέδειξε ότι έκανα προληπτικές ενέργειες για να κάνω την πρακτική μου ασφαλέστερη από ποτέ» σύμφωνα με οδοντίατρο που μιλά στο dentistrytoday.com. Ο ίδιος αναφέρει, συνεχίζοντας: «Εδώ είναι ορισμένοι από τους πιο σημαντικούς τρόπους με τους οποίους οι οδοντίατροι μπορούν να αποδείξουν σε νέους ασθενείς ότι η πρακτική τους είναι αυτή που πρέπει να επιλέξουν.
Πρώτον, να γνωρίζετε τις διαδικτυακές κριτικές σας και να ενθαρρύνετε τους υπάρχοντες ασθενείς να επιβεβαιώσουν τρόπον τινά το επίπεδο παροχής υπηρεσιών του οδοντίατρου σε πολλά διαδικτυακά κανάλια, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Google και το Yelp. Ενθαρρύνετε τους ασθενείς να είναι συγκεκριμένοι στις κριτικές τους.
Δεύτερον, ετοιμάστε μια λίστα με αναφορές, ώστε κάθε δυνητικός πελάτης που καλεί το γραφείο να μπορεί να μιλήσει με πραγματικούς ασθενείς σχετικά με τις διαδικασίες που μπορεί να είχαν και την εμπειρία τους με την πρακτική σας. Για να το κάνετε αυτό, απλώς επικοινωνήστε με τους ευχαριστημένους πελάτες σας μετά τη διαδικασία και δείτε εάν θα ενδιαφέρονταν να μοιραστούν την εμπειρία τους με άλλους.
Επίσης, είναι ανάγκη να επεξεργάζεστε συνεχώς τον ιστότοπό σας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να συμπεριλάβετε ενημερωμένες φωτογραφίες και παραδείγματα. Όσο περισσότερα δεδομένα τόσο το καλύτερο. Οι νέοι ασθενείς θα θέλουν να δουν ότι όποια διαδικασία και αν ενδιαφέρονται να κάνουν είναι κάτι που όχι μόνο το κάνετε καλά, αλλά το εκτελείτε συχνά.
Τέλος, έχετε μια λίστα ιατρών που είναι ασθενείς του γραφείου σας για χρήση ως αναφορές. Είναι σημαντικό για τους νέους ασθενείς να βλέπουν ότι οι γιατροί σε διάφορους τομείς σας εμπιστεύονται».