Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Συχνές Ερωτήσεις
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας;

Το φυσικό κατάστημα είναι ανοιχτά Δευτέρα έως Παρασκευή 8:30-20:30, εκτός Τετάρτης 8:30-18:00.


Είμαι ιδιώτης. Μπορώ να αγοράσω λεύκανση;

Για λόγους ασφάλειας, τα προϊόντα λεύκανσης πωλούνται αποκλειστικά σε επαγγελματίες οδοντιάτρους. Για ιδιώτες είναι διαθέσιμες μόνο οι οδοντόκρεμες λεύκανσης. Για προϊόντα και υπηρεσίες λεύκανσης μπορείς να απευθυνθείς στον οδοντίατρο σου.


Είστε ανοιχτά τη περίοδο των Χριστουγεννιάτικων εορτών;

Η Dentaland είναι ανοιχτή καθ' όλη τη διάρκεια των εορτών.


Ενδιαφέρομαι για αγορές χονδρικής. Που μπορώ να απευθυνθώ;

Μπορείς να μας καλέσεις στο 2810 322 250 ή στείλε μας ένα email και ένας εξιδεικευμένος συνεργάτης μας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σου.


Τι είναι οι λίστες αγορών;

Για εσένα που θέλεις να έχεις τακτοποιημένες τις αγορές σου, τώρα μπορείς με τις λίστες αγορών ουσιαστικά να προετοιμάσεις τις αγορές σου. Δουλεύουν σαν πολλαπλές wishlists. Μπορείς να αποθηκεύεις τα αγαπημένα σου προϊόντα ή προϊόντα που αγοράζεις συχνά και να τις μετονομάσεις όπως επιθυμείς.


Λειτουργίες
Που μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Εφόσον είσαι συνδεδεμένος με τον λογαριασμό σου, μπορείς να ενημερωθείς για την εξέλιξη της παραγγελίας σου στο "Ιστορικό παραγγελιών" μέσα στο προφίλ σου.


Που μπορώ να δω τους διαθέσιμους πόντους μου;

Μπορείς να δεις τους διαθέσιμους πόντους από τις online αγορές σου, στο πεδίο "Οι πόντοι μου" που βρίσκεται μέσα στο προφίλ σου.


Πως γίνεται η εξαργύρωση των πόντων μου;

Για να εξαργυρώσεις τους διαθέσιμους πόντους σου, πρέπει να κάνεις σύνδεση στον λογαριασμό σου. Στη συνέχεια μπορείς να εξαργυρώσεις τους πόντους στο καλάθι αγορών πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.


Πως μπορώ να έχω ανάλυση των αγορών μου;

Στο πεδίο "Ανάλυση αγορών" μέσα στο προφίλ σου, μπορείς να έχεις πλήρη εικόνα των αγορών σου συνολικά για αγορές τόσο από το website όσο και από το φυσικό κατάστημα.