Tags

  • οδοντίατροι
  • υγεία
  • οδοντίατρος
  • Γήρανση και στοματική υγεία.
  • 3M
  • Filtek
  • Supreme
  • Flow
Κορωνοϊός και οδοντιατρική βιομηχανία

Κορωνοϊός και οδοντιατρική βιομηχανία

Η πανδημία του Κορωνοϊού ανάγκασε τους επαγγελματίες υγείας να θεσπίσουν νέους κανόνες, βέλτιστες και λειτουργικές πρακτικές, για να διευκολύνουν τους εργαζόμενους στην πρώτη γραμμή και τους ασθενείς τους, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή καινοτομίας, συνεργασίας και εξέλιξης, σύμφωνα με το DentistryIQ.

Εταιρείες που καινοτομούν

Η πανδημία τη δεδομένη στιγμή, λειτουργεί ως επιταχυντής στην ενσωμάτωση των αναδυόμενων πρακτικών, έπεισε τους οργανισμούς οδοντιατρικών υπηρεσιών (DSOs) να υιοθετήσουν νέες τεχνολογίες και μεταμόρφωσε πλήρως το μοντέλο παροχής φροντίδας. Ας δούμε μερικές από τις καινοτομίες που ανακάλυψαν οι εταιρείες και έχουν βοηθήσει στην διαχείριση των εργασιών τους στην περίοδο της πανδημίας.

Καινοτόμες εταιρείες, όπως η tab32 έθεσαν τις βάσεις για ένα πελατοκεντρικό, βασισμένο στο cloud, λογισμικό διαχείρισης των εργασιών και τετραπλασίασαν την ανάπτυξή τους το τελευταίο εξάμηνο. Τα εργαλεία τηλε-εξέτασής τους – τα οποία δεν είχαν υλοποιηθεί μέχρι πρόσφατα – παρουσιάζουν μια δραματική αύξηση της ζήτησης.

Παράλληλα με τον Κορωνοϊό, εξελίχθηκαν και τα μοντέλα στελέχωσης και εκπαίδευσης.

Οι νεοσύστατες επιχειρήσεις, όπως η Dentira, για παράδειγμα, βοήθησαν στην ανακούφιση μερικών από τα οικονομικά βάρη των οδοντιάτρων κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης. Η Dentira ιδρύθηκε πριν την πανδημία, αλλά οι υπηρεσίες της χρειάζονται ιδιαίτερα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Η πλατφόρμα που δημιούργησαν επιτρέπει στους χρήστες να συγκρίνουν τιμές για προμήθειες οδοντιατρικών προϊόντων σε διάφορους προμηθευτές και βελτιστοποιεί τη διαχείριση προμηθειών και αποθεμάτων. Σε μια δυναμική αγορά, ακόμη και τα απαραίτητα αναλώσιμα, όπως ο εξοπλισμός ατομικής προστασίας μπορεί να έχουν υψηλό κόστος.

Πέρα από το κόστος της οδοντιατρικής προμήθειας και καθώς η προσέλευση των ασθενών και οι μεταβολές των πρακτικών αλλάζουν ανά περιόδους, οι κύκλοι εσόδων θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν απρόβλεπτους όγκους εργασίας τους επόμενους 12 έως 18 μήνες. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το ευμετάβλητο περιβάλλον, καινοτόμα εργαλεία διαχείρισης του κύκλου εσόδων έχουν αντικαταστήσει τις παραδοσιακές προσεγγίσεις στελέχωσης. Σε τέτοιες αλλαγές προχώρησε η Zentist, μια επιχείρηση που χρησιμοποιεί bigdata και machinelearning για την αυτοματοποίηση της διαχείρισης ασφαλιστικών αιτημάτων.