Tags

  • οδοντίατροι
  • υγεία
  • οδοντίατρος
  • Γήρανση και στοματική υγεία.
  • 3M
  • Filtek
  • Supreme
  • Flow
Aνεβάστε το οδοντιατρείο  σας στο επόμενο επίπεδο

Aνεβάστε το οδοντιατρείο σας στο επόμενο επίπεδο

«Κλειδί» για την ομαλή λειτουργία ενός οδοντιατρείου είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών. Μια βελτίωση που μπορεί να επικεντρωθεί σε τέσσερις τομείς:

1. Ποιοτική θεραπεία

Μπορεί η οικονομική και υγειονομική κρίση να έχει φέρει πολλές δυσκολίες, όμως οι οδοντίατροι πρέπει να διατηρούν πάντα υλικά πρώτης ποιότητας, τα οποία να μπορούν να τα εμπιστευθούν στους ασθενείς τους. Οι αποκαταστάσεις που αποτυγχάνουν επειδή ο οδοντίατρος θέλει να εξοικονομήσει κάποια χρήματα, μακροπρόθεσμα μπορούν να κοστίσουν περισσότερο καθώς θα χρειαστεί να γίνει επανάληψη της θεραπείας. Παράλληλα πρέπει να οργανώσετε τις εργασίες, σας τις θεραπείες σας κ.α. με τέτοιο τρόπο, ώστε να συνεχίζετε απρόσκοπτα η λειτουργία του ιατρείου, προς όφελος και των ασθενών.

2. Ήπια θεραπεία

Βασικός κανόνας είναι να μην πονάνε οι ασθενείς. Είναι λοιπόν επιτακτική ανάγκη να αναπτύσσει κάθε οδοντίατρος μια μέθοδο, ώστε οι ασθενείς να μην αισθάνονται άβολα. Ενώ μετά την ολοκλήρωση της θεραπείας, στις μεταθεραπευτικές οδηγίες που δίνει ο οδοντίατρος στον ασθενή, φροντίστε να δίνετε στον ασθενή και τον αριθμό του τηλεφώνου, καθώς αυτό παρέχει μια ασφάλεια στον πελάτη. Επίσης οι οδοντίατροι πρέπει να βεβαιωθούν ότι χορηγούν στους ασθενείς ικανοποιητική φαρμακευτική αγωγή κατά του πόνου, αν νομίζουν ότι η θεραπεία το απαιτεί.

3. Συνεπής θεραπεία

Οι οδοντίατροι να τηρούν τους χρόνους. Μια από τις πιο ενοχλητικές καταστάσεις για τους ασθενείς είναι να υπομείνουν μεγάλους χρόνους αναμονής. Αυτή είναι η γενιά της άμεσης ικανοποίησης, όπου ο καθένας περιμένει όλα να γίνονται άμεσα.

4.Επείγουσα θεραπεία

Οι ασθενείς που προσέρχονται στο ιατρείο για επείγουσα θεραπεία μπορούν να χωριστούν σε τρεις κατηγορίες: σποραδικοί, χλιαροί και μακροπρόθεσμοι. Δε θα ξαναδεί ο οδοντίατρος έναν σποραδικό ασθενή, μέχρι την επόμενη φορά που θα παρουσιάσει πόνο. Ο χλιαρός ασθενής συχνά μπορεί να απενεργοποιηθεί, από τη στιγμή που θα αντιληφθεί την ανάγκη για συνεχή οδοντιατρική φροντίδα. Ο μακροπρόθεσμος ασθενής είναι η περίπτωση που πραγματικά αξίζει την προσοχή του γιατρού και την παροχή επείγουσας θεραπείας. Αυτή η κατηγορία μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή παραπομπών.